Hi from Istanbul to you guys

Hi from Istanbul to you guys
Love you all

воскресенье, 22 февраля 2015 г.

İyi ayetler Incil'den

Çünkü Tanrı dünyayı o kadar çok sevdi ki, biricik Oğlu’nu verdi. Öyle ki, O’na iman edenlerin hiçbiri mahvolmasın, hepsi sonsuz yaşama kavuşsun. Yuhanna 3:16
Çünkü herkes günah işledi ve Tanrı’nın yüceliğinden yoksun kaldı. Romalılar 3:23
Bunu duyan İsa onlara, “Sağlamların değil, hastaların hekime ihtiyacı var” dedi. “Ben doğru kişileri değil, günahkârları çağırmaya geldim.” Markos 2:17 
İsa, “Size doğrusunu söyleyeyim, günah işleyen herkes günahın kölesidir” dedi. Yuhanna 8:34
Gerçeği bileceksiniz ve gerçek sizi özgür kılacak” dedi. Yuhanna 8:32
İsa, “Yol, gerçek ve yaşam Ben’im” dedi. “Benim aracılığım olmadan Baba’ya

kimse gelemez. Yuhanna 14:6
İsa yine halka seslenip şöyle dedi: “Ben dünyanın ışığıyım. Benim ardımdan gelen, asla karanlıkta yürümez, yaşam ışığına sahip olur.” Yuhanna 8:12
İsa Mesih'in Tanrısal sevgisi, bizim ihtiyaçlarımızı bilir ve bizleri kendine çeker. İsa Mesih'in ölümünden dolayı bizler affedilebildik, Tanrı tarafından tamamen kabul edildik ve O'nun gerçek sevgisini tatdık. Tanrı, şöyle der: ( Yeremya 31:3 ) "Ona uzaktan görünüp şöyle dedim: Seni sonsuz bir sevgiyle sevdim, Bu nedenle sevecenlikle seni kendime çektim." İşte bu eylem içerisindeki Tanrı'dır.
Ama günahlarımızı itiraf edersek, güvenilir ve adil olan Tanrı günahlarımızı bağışlayıp bizi her kötülükten arındıracaktır. 1.Yuhanna 1:9
Tanrı ise bizi sevdiğini şununla kanıtlıyor: Biz daha günahkârken, Mesih bizim için öldü. Romalılar 5:8
Kendisini kabul edip adına iman edenlerin hepsine Tanrı’nın çocukları olma hakkını verdi. Yuhanna 1:12
İman yoluyla, lütufla kurtuldunuz. Bu sizin başarınız değil, Tanrı’nın armağanıdır. 9 Kimsenin övünmemesi için iyi işlerin ödülü değildir. Çünkü biz Tanrı’nın yapıtıyız, O’nun önceden hazırladığı iyi işleri yapmak üzere Mesih İsa’da yaratıldık. Efesliler 2:8-9
İsa Mesih şöyle demiştir: Vahiy 3:20 "İşte kapıda durmuş, kapıyı çalıyorum. Eğer biri sesimi işitir ve kapıyı açarsa, onun yanına gireceğim, ben onunla ve o da benimle, birlikte yemek yiyeceğiz."
Tanrı, O'nunla olan ilişkimizin asla bitmeyeceğini vaat etmiştir: Yuhanna 10:27-29"Koyunlarım sesimi işitir. Ben onları tanırım, onlar da beni izler. Onlara sonsuz yaşam veririm; asla mahvolmayacaklar. Onları hiç kimse elimden kapamaz. Onları bana veren Babam her şeyden üstündür. Onları Baba'nın elinden kapmaya kimsenin gücü yetmez."

Комментариев нет:

Отправить комментарий